sâmbătă, 23 decembrie 2017

Top Filme 2017

ALD top 2017
(topul de seriale aici)
& topul de soundtracks -conex cu filmele -aici 
& cel cu albumele anului
& topul de concerte aici 


1.      Baby Driver. Nu aş fi crezut că poate să îmi placă aşa mult. L-am văzut ca pe un muzical ludic, primul action musical (via Streets of Fire), plin de idei, un soi de nou True Romance, film juvenil şi plin de adrenalină pozitivă. Nu sunt nici măcar un mare fan al lui Edgar Wright. Plus folosirea inventivă a piesei Hocus-Pocus(Focus). Sunt fericit şi că a ieşit astă vară pentru că astăzi Kevin Spacey ar fi putut fi scos din film de careva de la Sony.... :()
Sincer, inafara de locul 1, toate sunt de-a valma, adica nu neaparat locul 2 e locul 2 si nici Dunkirk locul 10 dar mi-as fi dorit sa imi placa mai mult si regretul anului este ca nu l-am vazut in/la IMAX !


2. You Are Not Really Here (Cannes/ Lynn Ramsay ) -dincolo de comparatii gen "noul Taxi Driver" Joaquin Phoenix este BEST performance of the year
3. Wind River (Cannes/UCR)
Image result

4. Goodtime (Cannes)
Image result


5. Atomic Blonde /David Leich /most fun) Blondie/Bowie connection !
Image result for atomic blonde


6. Nothinwood (Cannes, Quinzaine, documentar)
7.Noche de la virgen /Roberto San Sebastian /BIFF
8.Detroit-Kathryn Bigelow
9. Brawl on Cell Block 99 /S. Craig Zahler
10. Dunkirk -Christopher Nolan


Mentions:
The Evil Within -Andrew Getty / Grossmann
Replace / Norbert Keil  / BIFF/ Dracula 
Okja -Cannes / Netflix / Park Chan Wook -"Babe a la Leon Carax", as e retine ca l-a vazut sur grand ecran !
Jungle / Greg McLean
Thor: Ragnarok /funniest Marvel yet
Que Dios Nos Perdonos -Rodrigo Sorogoyen -care e din 2016
May God Save Us Poster

Borg vs. McEnroe / Janus Metz Pedersen
The Bad Batch /  Ana Lily Amirpour
A Ghost Story
The Big Sick dar Masters of None e mai fun
Get Out
War for the Planet of The Apes -Matt Reeves

Filmul romanesc al anului
 Am scris aşa, despre el: Ambițiosul debut în lungmetraj al lui Daniel Sandu este unul din cele mai interesante filme românești de după 1989, Inspirat de elemente autobiografice, Sandu a scris scenariul și a încercat mai bine de 10 ani pentru a-l transpune pe ecran. E un film despre credință și prietenie, despre oportunism și trădare, un bildungsfilm, despre cum se construiește sau distruge un caracter.
-work in progress-
a se retine ca din nou filmele alea "tari" inca nu le-am vazut -The Post, Lady Bird, Phantom Thread, I, Tonya, The Shape of Water, Three Billboards...am sa revin pe parcurs

4 comentarii: