miercuri, 8 ianuarie 2014

top 5 film news blitz

cinci postari care ar fi trebuit sa fie separate, acum pe fast si forward...
1. Jane Campion e sefa juriului la Cannes 67 ! Singura femeie cu Palme D.Or
2. a murit Run Run Shaw. avea 106 ani ! producator chinez legendar de fime kung fu, a finantat si Blade Runner !!!
3. Armond White l-a ponegrit nasol pe Steve Mc Queen pe cind a luat premiul asociatiei criticilor de film newyorkezi (NYFCC) pt 12 years a slave. S-ar putea sa il dea afara din asocitaia criticilor. White e un gica contra renumit pentru atacurile sale asupra unor filme unanim iubite si apreciera penttru dude absolute (Jack and Jill ?). White e la fel de black ca si McQueen.
4. am vazut 12 years a slave, mixed feelings si o gramada de deja vu-s dar are momentele lui. Nu muzica lui Zimmer care e clonata din Thin Red Line. O sa revin.
5. a murit Saul Zaentz (92 de ani), producator extraordinaire(Zbor deaupra unui cuib de cuci, Amadeus, The Unbearable Lightness of Being, Pacientul englez, 3 Oscaruri !!!!), am stat in acelasi bar la Karlovy Vary in 1998 (noi pentru Lou Reed!), si n-am vorbit cu el, doar l-am salutat !!! Am pus pe 5 pentru ca e deja old news, de pe 3 ianuarie.
PS si l-au dat afara (pe White)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu