miercuri, 6 februarie 2013

Slash !!!


Slash & Myles Kennedy and the Conspirators au cintat de la 20.30 la 22.30. Inteaga Sala palatului s-a ridicat in picioare de la inceput, asa ca s-a stat ca pe vremuri la primul Whitesnake (1998), sau la primul Steve Vai (2000). Sau cum am stat si-n 2011 la Celelalte Cuvinte.
au cintat 21 de piese, 19 +2 la encore, iata setlistul:
O piesa Velvet Revolver (Slither), Serial Killer de pe Ain't Life Grand (Slash Snakepit, 2000), 5 piese de pe Slash
(albumul din 2010 cu vocalisti invitati, Dr. Alibi -original cu Lemmy, Ghost-original cu Ian Astbury, Back from Cali si Starlight, original cu Myles Kennedy ) si una instrumentala (Watch This, pe album cu Duff McKagan si Dave Grohl la tobe), 6 piese Guns (Night Train, Civil War, Rocket Queen, completa cu un solo de chitara de aprox. 10 minute, Sweet Child of Mine, Welcome to the Jungle si Paradise City)


si restul de pe Apocalyptic Love, albumul din 2012,
care da si numele turneului!
Trupa a venit direct de la Sofia si cinta miine la Budapesta.
In deschidere Byron (nu stiu, n-am vazut, am stat la coada sa-mi iau acreditarea !)
sala ful, a fost si un autobuz de la bulgari (banuiesc Ruse).S-a dat cu confetti la greu la ultima piesa, s-a umplut sla cu staniol, n-am mai vazut demult in Sala Palatului...
Probleme inerente: nema bere, desi s-a pus in vinzare la liber dupa concert, sunet cam aspru in prima parte.
cica, sa nu fie probleme. Pai, nu cred ca s-ar fi produs,era plin de pustani si mai ales pustoaice, pe unele au venit sa le ia parintii dupa concert...deh, frumos. Cind am plecat dupa berea ad-hoc din hol cu Doctorul si Avocatul (nah, e bine sa ai cite unul din fiecare, dar sa n-ai nevoie de ei ;), citiva fani asteptau linga camionul cu scule. Funny ? Fanii. Si Fanele.
M-am simit destul de batrin si am zis ca as fi facut asta pentru Keith Richards, dar dupa aia mi-am amintit cum a confiscat el chitara unui fan care i-o adusese sa-i dea autograf si tusti, in taxi, cu tusea tabagica TM. Era un slash-er in sala, cu o chitara Gibson, de a plimbat-o pina-n fata, cu speranta de autgraf, dar nah.
Ca si doi ce purtau un portet cu Slash de peste un metru lungime. Si multe jobene, si tricouri cu Guns si ochelari rotunzi negri, tot soiul de wanna-be slash-eri. Frumos e sa fii tinar si rocker, si sa ai si ce vedea, ca noi desi suntem contemporani, uite a trebuit sa stam pina-n 2013.
















Si da, cu ocazia asta l-am vazut si pe Slash. GNR complete.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu