luni, 22 octombrie 2012

Accept- 21 octombrie 2012 Bucuresti

daca i-am ratat pe Portnoy & the Dream Team fiind la Comedy Cluj, unde il vedeam pe Serge Blomberg si la sau cine-concert Retour aux Flammes, am ajuns duminica seara in Bucuresti si am purces la Accept. Fostul Juke Box, acum numit Chaos, plin cu rockeri si rockerite, dar nu si cu fete familiare, asa cum am vazut anul trecut la UDO in Silver Church (in afara de FSU si Braveheart, nelipsiti de la live eventurile Bucurestene). Sau la prima venire a Accept-ilor la Sonisphere, in 2010. Pare ireal ca trupa germana n-a ajuns pina in 2010 in Romania (clips aici), cind (Uber)hiturile lor sunt din 1981, 1983 si 1985. Dupa despartirea de Udo Dirkschenider, am ramas fixat pe UDO, asa cum am facut si cu Marillion, am ramas cu Fish...de multe ori vocea care defineste trupa nu functioneaza cu loctiitori, AC/DC e un caz special, si am zis aici AC/DC pt ca vocea noului vocalist Accept Mark Tornillo seamana mai mult cu cea a lui Brian Johnson decit cu cea a lui Udo...
Albumul nou de anul acesta, Stalingrad, e peste cele anterioare, si mai spre epoca UDO. Noul lor turneu mondial se intituleaza Stalingrad Tour 2012 si au cintat de pe album 4 piese (Hung, Drawn and Quartered, Hellfire, Stalingrad, Shadow Soldiers). S-a inceput tirziu, am auzit ca s-ar fi anuntat, la ora 22. Teutonii au cintat fix doua ore, cu tot cu encore. Wolf Hoffmann, impecabil, ras in cap in stilul Joe Satriani, cu t-shirt negru cu cercul Accept WORLD TOUR 2012, (tricouri cool si nu foarte schwer la stand), la fel Stefan Schwarzmann la tobe. Aceiasi problema la vocal, asa mi-as fi dorit sa se reimpace Udo cu fosta sa trupa, sa se accepte, pentru ca fara el formatia nu mi se pare completa.
Una peste alta, chiar si in varianta solo (Ich), cu ajutorul Ciuc si Smirnoff Red, a fost un concert de Teutonic Terror :) Balls to the wall, man, Ja, ja...
Data viitoare sper sa fiti si voi, dragii mei prieteni pe care nu va mai prea vad pe la concerte pe acolo, pentru ca incep sa ma simt too old for the crowd, but still never too old for rocknroll :)(vezi si recent, cazul Status Quo si Jack Bruce).

Accept Setlist Bucuresti, Romania. Chaos Club, 21.10.2012.

1. Hung, Drawn and Quartered
2. Hellfire
3. Restless and Wild
4. Losers and Winners
5. Stalingrad

6. Breaker
7. Bucket Full of Hate (de pe Blood of the Nations, 2010)
8. Monsterman
9. Shadow Soldiers

solo guitar Wolf Hoffmann
10. Neon Nights
11. Bulletproof
12. Aiming High
13. Princess of the Dawn

14. Up to the Limit
15. No Shelter (de pe Blood of the Nations, 2010)
16. The Galley ????
17. Fast as a Shark

Encore
18. Metal Heart
19. Teutonic Terror (de pe Blood of the Nations, 2010)
20. Balls to the Wall






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu