vineri, 10 septembrie 2010

La Ciotat: Best of Short films festival 1

sunt pe wi-fi la hotelul Rose The din La Ciotat, Provence, locul unde a inceput cinematograful (Iesirea trenului din gara de fratii Lumiere, era gara din la Ciotat, anul era 1895). Am baut roze la cina de deschidere a juriului din festivalul lui Yvan Le Moine (regizorul lui Le Nain Rouge si Venredi), Best of Short films,
editia 9-a.
eu am facut programarea cinema roumain care va fi prezentata duminica in inchiderea festivlului si Yvan, grand chef m-a invitat si in juriu, alaturi de Vladimir Marin, grand distribuiteur roumain !
tocmai am vazut la tv bucati din filmul lui Andrew Kotting, This Filthy Earth din 2003. Experimental si very Kotting ! imi amintesc cum am baut pe plaje la Costinesti in 1994, cind a venit la festival si eu l-am ghidat. What roundabout ! Galivant !
Am calatorit toata ziua, de la Bucuresti la Paris, apoi la Marsilia, si apoi cu masina la La Ciotat. Alaturi de vinuri rosii, albe, roze, stiri din Chile depre "Cei 33", din Mexic despre inception si din Austria despre cele 3063 de zile ale Natashei. Si din Londra, via Le Monde, despre Clive Donner RIP !
well, je vais me retourner,
dar in zilele ce vin am sa vad la greu scurt-metraje la Mediterana !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu