duminică, 23 mai 2010

J 12-partir c'est toujours mourir un peu

si chiar mai mult. am fost precaut si nu ma fost burnt by the sun mai mult decit e necesar aseara la party Mihalkov, am capotat repede, dupa ce o starleta a facut baie nuda in mare (si of course ca n-am avut aparatul la mine) si blitzurile o mitraliau, si ea era foarte incintata, m-am intilnit cu Jay de la Variety care a zis, "probabil ca a asteptat tot festivalul sa faca asta", si frumuseti exotice si deloc ezoterice se plimbau la VIP-ul rusesc, in frunte cu Mihalkov, tatucul Nikita, care avea o sapca de marinar pe cap. Am plecat rapid pentru ca o baie in Mediterana mi-a inasprit raceala de festival, si pentru ca m-amn simtit foarte singur, da, erau wildbunch-sii (merci Vincent) si era si producer on the move Burlac, si ceva ziaristi si critici pe care-i stiu, dar ori bei de capiezi, ori te dai la femei (Not recommeneded in mijlocul petrecerii rusesti, mind you),


Am fost sa recuperez ucranienaul MY JOY, se zice ca ia Camera D'Or, poate mai mult, filmat superb de Oleg Mutu (cam cel mai bun lucru filmat de el pina cum), un film greu, intuneceat, care mi-a adus aminte de Alexei Gherman si in care Vlad Ivanov apare fix 5 minute la sfirsit.
Am incercat sa vad si Des Hommes et des Dieux, de Xavier Beauvois, dar pur si simplu nu mai intra, nu ma puteam concentra la film, trebuie sa ma duc
sa-mi fac bagajul si sa partir, flying padovanis & alins

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu