duminică, 17 ianuarie 2010

Avatar la Cinema Dreaming

adica Je si Magdalena Stanciu machiata all blue diseara la 9 pe Cultural la Cinema Dreaming despre filmul lui Cameron ! Am inteles ca jumate e despre Ponyo al lui Myazaki cu Laurentiu Bratan si apoi Avatar ! Am povestit si despre unde merita vazut. Magdalena s-a intrecut pe sine cu dreadlocks si pictat pe fata si costum blue, complet cu arc cu sageti, ca ma si gindeam ca poate-mi scoate un ochi cu sgeata de lemen ascutita si traiesc pe urma ca Snake Plisskin pe urma TVR :)! Oricum daca o vedea Cameron o angaja, chit ca ei nu i-a placut filmul !

Un comentariu:

  1. si mie mi-a placut universul vegetal construit de Cameron, dar se inspira destul de mult din pictorii suprarealisti, trebuie sa avem in vedere si meritul acestora. ma refer aici in special la muntii plutitori si am in minte foarte precis un tablou al lui Rene Magritte intitulat "Chateau des Pyrenees" [tradus in engleza "Castle in The Pyrenees"]. sau "La chiave di ghiaccio". ambele se pot vedea usor la o simpla cautare pe net. si mai sunt si alte surse, tot printre pictorii suprarealisti, nu este loc aici sa le numesc. mihaela

    RăspundețiȘtergere