joi, 8 octombrie 2009

Topul meu de Hitmen-i

adica de asasini platiti pe HBO club....
la click top se pot vedea toate care le-am facut pentru ei...
dupa cum am zis in el, Terminator e cel mai tare hitman, si James Bond, dar i-am descalificat. As fi vrut sa pun multi mai multi, si acum re: Vengeance al lui Johnny To, faptul ca personajul e amnezic imi aminteste de un film pe care am uitat sa-l mentionez in top, olandezul De zaak Alzheimer aka La mémoire du tueur (2003) pe care l-am vazut pe TVR-cultural or so, despre un asasin cu Alzhaimer (intrarea Belgiei la Oscar 2005). Aici, ca si in Memento, si ca Johnny Hallyday, hitmanul isi scrie pe biletele ceea ce o sa uite.

Adedenda: am auzit asta seara mai tirziu de la Relik ca a aparut si la noi pe DVD, De zaak Alzheimer, la reduceri cu 10 ron ! Recommended !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu