sâmbătă, 5 septembrie 2009

news of the land..alinland, movieland, rockland

1.am vazut Gi Joe si nu e asa de rau pe cit preconizam , mai bun ca Transfomres 2 care e abisal, cu referinte la Star Wars si James Bond, si pentru prescolari dar fun si cea mai spectaculoasa distrugere a Turnului Eiffel pe care am vazut-o, si Senna Miller e mmm dar si roscata si Kevin J. Connor apare ca profesorul Mindbender !
2. se face RAMBO V, da dupa Expendables si Machete un alt macho testosteronic ne asteptat soon...
3. filmul lui Bobby Paunescu, Francesca, a fost primit controversat la Venetia
4. azi incepe Stuffstock -cred ca moca, fara trupe straine si cica iar pe plaje
5. azi e Leonard Cohen again si ma duc la un bilet in plus ca am luat tzeapa cu passul...dar big news, am unul si mai bun (thanx Angela)
6. and hold the press: Jowe Lynn Turner la Fratelli studios, Over the Rainbow band, anunt asa underground pe care l-am vazut din intimplare trecind pe la Universitate !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu