vineri, 29 mai 2009

Lance Lopez la Cluj !!!

belea sau gott mit uns ! Mit mir mai sigur ! Dupa ce l-am ratat pe Lance la Bucharest pentru ca eram in drum de la Belgrad, back in black dupa Black Ice , meaning eisidisi, cum ajung la Cluj, rainy and blacky de parca era Copsa Mica,
vad afish, Lance Lopez in Cluj !!! la 22,30 la...si aici urma dilema, unde ? la gradina de vara, la 14 grade afara ? Pina la urma m-am lamurit ! la clubul My Way (Frank says/said), and WOW ! 4 ore mai tirziu, l-am felicitat pe Lance, si i-am dat un red bull, ca a zis ca nu bea altceva. E unul din cei mai buni chitaristi de blues pe care am avut onoarea de a-i vedea ! A meritat drumul la Cluj si numai pentru asta ! M-am intilnit si cu Cornel, Big Mamoo, promoterul care a organizat 5 concete cu Lance in Romania, miine seara -SIMBATA 30-in Big Mamoo din Bucuresti, va fi mare tamabalau ! dar cred ca concertul de la Cluj e un highlight, Lance si cei doi tovarasi, Tony Valdez la bass si Brock Bowers la tobe, au bagat blues, rock, cu 4 chitari, un flying v, 2 fender si un gibson a al B.B.KING, de la Robert Johnson la un minirecital Hendrix, incheiat cu Voodoo Chile, intr-un remember Black Hawk Down (acolo era Stevie Ray Vaughan). Totul pentru circa 100 de persoane, care la sfirsit pareau mai obositi ca muzicienii !!!

Lance, solid, malac, cu palarie de cowboy, blugi, pantofi din piele de sarpe si tricou taiat cu Sharles, Dallas, texas, guitar shop , cu tatuaj cu cap de mort pe mina stinga, cinta mai ales cu ochii inchisi. Supervirtuos, mi-a adus aminte de un combo Poppa Chubby / Steie Ray V, si de Buddy Worthington, chitaristul lui John Mayall, si de Eric Sardinas, dar sorry Eric, Lance e mai bun !!! La Bucuresti la Hala n-a cintat decit 2 ore pt ca era meci, final la Champions League si l-au dat jos sa se uite bluzistii la fotbal ! Sunt curios cit o sa cinte in Buzau. sincer nu-mi amintesc de cineva sa fi bagat mai mult pe scena, exceptindu-i pe Manowar la Kavarna in 2007 !
am plecat din club spre 3 dimineata, cam ciung pentru ca nu m-am putut abtine sa sorb niste Dewars-uri, long gone the days of Jack !
duminica 7, Tito si Tarantula la Buc, ca sa fie round trip tiff cu blues !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu