luni, 16 martie 2009

Kraftwerk la Bucuresti


zice myticket,
12 iunie 2009 ! Vineri, daca e in timpul TIFF ma intorc mai repede nachaus
"parintii muzicii electronice" hmm, ok, tocmai ce plecase Florian Schneider in noiembrie 2008(membru fondator, alaturi de Ralf Hutter, care a rams acu singuru original kraft si werk), si am mai vrut sa am duc
sa-i vad live in Ungaria acu vreo 6-7 ani !


ii stiu pe Kraft/werk de cind aveam 5/6 ani, ne jucam cu machetutze pe Trans-Europe Express si prima piesa de care-mi amintesc sa ma fi impresionat a fost (We are)the Robots in 1978, nu mai zic de cit am frekat vinilul cu ComputerWelt ! oricum ar trebui a spun ca sunt contemporan cu ei, fiind si eu si ei fondati in 1970 !
so, cum zicea un fost prieten de-al meu, "Baum baum baum von der autobaum...."

Un comentariu:

  1. I'll be there for sure! Cand ma gandesc la albumul conceptual perfect intotdeauna imi vine in minte "Trans-Europa Express", il am pe cd in varianta in care trebui luate toate albumele lor, adica in limba germana. Oamenii au fost geniali, merita vazuti chiar si cu un singur membru original ramas, abia astept Das Modell live!

    RăspundețiȘtergere