luni, 10 noiembrie 2008

En attendent...JMJ

dupa cum spune promotion-ul, a venit ziua J... dupa lupte seculare am aflat unde e hotelul Carol Park, unde trebuia sa merg sa-mi iau acreditarea si unde, cu intirziere de o ora, a venit si JMJ, Jean Michel, purces direct din autocar de la Belgrad de unde a facut 18 ore !!! Acesta e Turneul Oxygene in care calatoreste cu busul alaturi de 3 muzicieni, 3 camioane de echipament (cu sintetizatoare analoge). Jean Michel zice ca nici un concert nu suna la fel, pentru ca ei nu pot programa sound-ul. Mai zice ca vrea totusi sa vina sa cinte pe Casa Poporului, a fost o promisiune care a ramas neimplinita, dar care poate se va fructifica in curind. Hopefully !!! Omul arata excelent la 60 de ani (!!!), cu parul vopsit dar spiritul tinar si liber ! E unul din eroii mei din adolescenta, albumele preferate ramin RendezVous si Revolutions ! L-am intrebat de ce nu a facut muzica de film si mi-a zis ca probabil psihanalitic, a fost frustrat de tatal sau (nn. Maurice Jarre, one of the greats ! acum la 84 de ani !), dar acum a ajuns la virsta la care ar vrea sa faca !
Next on: Oxygene !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu