vineri, 31 octombrie 2008

Top Ten Romanesc contenders

n-am trecut ce a ramas pe dinafra din ce s-a votat...
si am uitat complet de Examen (Titus Muntean, 2003), care am auzit ca a avut si el voturi...
in fine, o sa ma duc la Secvente, ca nu-mi amintesc nimic din el...

Meandre (63 pct), O noapte furtunoasa (52 pct), Morometii (46 pct), Concurs (33 pct), Felix si Otilia (32 pct), E pericoloso sporgersi (31 pct), Filantropica (30 pct), Cursa (25 pct), Balanta (18 pct), Iacob (16 pct), California Dreamin’ (15 pct), Hirtia va fi albastra (15 pct), De ce trag clopotele, Mitica? (12 pct), 100 lei (11 pct), Lumina palida a durerii (11 pct), Marfa si banii (10 pct), O lacrima de fata (10 pct), Pas in doi (10 pct), Nemuritorii (8 pct), O vara de neuitat (8 pct), Glissando (8 pct), Intoarcerea lui Voda Lapusneanu (7 pct) , Cu mainile curate (7 pct), Dincolo de pod (7 pct), Directorul nostru (7 pct), Rautaciosul adolescent (6 pct), Capcana mercenarilor (6 pct), Pepe si Fifi (6 pct), Mihai Viteazul (6 pct), Actorul si salbaticii (6 pct), Pacala (5 pct), Veronica (5 pct), Binecuvantata fii inchisoare (5 pct), La capatul liniei (4 pct), Rascoala (4 pct), Niki Ardelean colonel in rezerva (4 pct), Cuibul de viespi (4 pct), Senatorul melcilor (4 pct), Visul unei nopti de iarna (4 pct), Restul e tacere (4 pct), Boogie (3 pct), Sa mori ranit din dragoste de viata (3 pct), Faleze de nisip (1 pct), Operatiunea Monstrul (1 pct), Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii (1 pct), Noiembrie, ultimul bal (1 pct), Falansterul (1 pct), Dacii (1 pct), De-as fi Harap Alb (1 pct).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu