miercuri, 13 iunie 2007

Grindhouse reloaded: planet terror & eli roth's hostel pt. 2

12 iunie 2007
efectul post Tiff continua. Mai ales ca s-a facut TIFF reloaded la 80 si Banatul. Da, si restul e tacere. aseara prietenul meu AC care zice ca nu-s invidios dar of course ca sunt a primit doua dvduri de la John landis, puse la posta de the man himself. Sure, and then we went INTO THE NIGHT....

Back to grindhouse. pt ca nu mai vine la cinema am vazut planet terror al lui rodriguez, copie trasa din sala, de fapt am vazut juma de grindhouse. (pt ca death proof lungit l-am vazut la cannes, god bless)...

Cele mai bune bits sunt trailerele false, cu care am ramas dator sa le postez de la previous grindhouse...avant cannes...cel la Machete care deschide filmul (tot de Robert Rodriguez)

si cel al lui Eli Roth la Thanksgiving.

Plus Werewolf Women of the SS al lui Rob Zombie cu Udo Kier, Sybil Danning, Bill Mosely, a la Jess Franco si filmele cu Ilsa, featuring Nicolas Cage as Fu Manchu...Si la sfirsit reclama la mincare mexicana, Accuna Boyz.




Don't al lui Edgar Wright (se aude reactia salii, excelenta)...





si aici un piece excelent de pe dreadcentral despre making off-ul trailerelor. Ca veni vorba de Elicu, Hostel doi a iesit cam prost si Eli Roth se inseala in privinta interesului audientei, mie mi-a placut mult mai mult decit primul, mai ales pentru riffurile la filmele italiene horror din anii 70. cu un cameo genial de Ruggero Deodato, cu cameo Edwige Fenech (din Strip Nude for the assasin, pe care l-am scos dupa 10 min) si Luc Merenda din Torso (din care am vazut numa inceputul),. am un vraf intreg de giallo super B-uri, favoritele lui Elis is unele chiar ale lui Quentin, dar cine are timp de asa ceva ? Unfortunatelly. Mie personal mi se pare ca Eli are are umor dar am probelme contradictorii cu AC si Kenny care spun ca hostel e o voma in schimb le-a placut Cabin Fever. Avind in vedere ca numai eu si relik am vazut hostel 2, this is it. Pentru ca nu mai vine la cinema. Na na Na.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu