luni, 28 mai 2007

Palme D'Or (Veni, vedi, vici)

27 mai 2007
da, am fost, am vazut, am invins...ca-n visele cele mai frumoase, Cannes 60, California Dreaming, un certain regard si Mungiu, PALME D"OR...primul palme d'or pour la roumanie...nu sunt, nu am fost patriot, dar acum chiar am inceput sa cred ca avem sanse sa ne scoatem la lumina...4 luni, 3 saptamini, 2 zile a facut istorie...je suis heureux !!!


Mungiu dixit...

"
This kind of attention that we got here all around the festival, this story in which we believe so much is going to reach lots of people now and I also hope that this award that I am getting tonight is going to be good news for small film makers from small countries because it looks like you don't necessarily need a big budget and a lot of stars
."

chiar acum mes compatriotes petrec pe la dineuri de se kk p ei, AC tocmai m-a sunat ca se uita la John Landis cum isi ia creveti.... mai bine imi schimbam biletul si mincam si io un crevete, ceva...dar e bine si asa, am mai petrecut pentru rumania si endless cu Assante, Razvan Vasilescu si Dan Nutu aseara la Grand Hotel si la dineul de la Un Certain R...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu