sâmbătă, 12 mai 2007

filmele Pirelli part deux (mission zero)

11 mai 2007
am ramas dator cu partea a doua la pirelli, nu mi-a cerut-o nimeni decit eu insumi....mie insumi...

Mission Zero e un filmuletz cu si despre Uma Thurman care s-ar fi putut linistit chema Kill Uma. E regizat de Kathryn Bigelow, care, de cind a dat-o-n goarna in 2002 cu submarinul K 19 (the widowmaker, la fel ca piesa lui Wasp), n-a mai regizat nimic. Daca nu pun la socoteala un episod TV din karen Cisco. Bigelow e regizoarea mea favorita, cea mai macho wo-man, tin minte acum o suta de mii de ani (circa 1993, pe Postavarului), un interviu din Playgirl in care povestea de modelele ei, Sam Peckinpah, Kurosawa si parca John Ford. Bigelow a fost sotia lui James Cameron, care a scris pt ca ea sa regizeze, Strange Days. Alt flop dar mega-film la vremea lui. Cu Tom Sizemore care aducea spre probleme lui de azi. Si cu Juliette Lewis post NBK dar rock star pre-LIcks. In a carui vizionare (a doua), la Patria, la Brasov, in 1995, am puked all, pt ca bausem inainte la curul cerbului cu solistul vocal de la pansament. Unfortunately, nici unele nu mai exista, doar Strange Days pe dvd la mine pe raft, si soundtrackul , inca pe caseta. starnge days, indeed. best days, as well....cred ca si Kathryn B. agrees...now that she's 56...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu