marți, 29 mai 2007

10 zile, 12 ore si 52 de minute Mungiu, Nemescu, Ciulei/ Argento, Friedkin, Hawks, Coen, Tarantino-

28 mai 2007
eh, n-au fost chiar atitea dar cred ca sa o sa se numeasca al treilea articol pe care am sa-l dau la Sapte Seri sa apara joi (grupaj complet pe liternet)....am sa scriu si pt. grupajul Cannes din Observatorul cultural....sa vedem ce si cum am sa scriu...o sa revin la Billy, Quentin and co,

imi pare f rau ca n-am apucat sa bloggez de la Cannes, dar n-am avut net si breathless anyway dar deh...daca un cotidian mare n-a fost interesat de colaborare, la fel ca un post de radio , pentru ca poate asa merita sa-mi iau un laptop si sa am internet wireless care costa endless Nesfirsit ca filmul lui Nemescu, al carui premiu in sala Debussy a fost pt mine cel mai emotionant moment si cel mai neasteptat...Mungiu se stia ca va lua un premiu, dar nu chiar Palme D'Or....dar au mai fost citeva transmisii pro tv, unele de la Alin DUDU Dumbrava, ultima azi dimineata, de la Alin LUDER Dumbrava, SIC, nu sicko de michael moore pe care l-am ratat ca au schimbat ora proiectiei...

oricum tot bugetul meu la Cannes l-am decontat (si decantat) din sampania bauta la petreceri si coktailuri....cred ca am baut mai multa sampanaie decit ever in viata mea, minus anii de Vinifruct de pe vremea lui Ceausescu...



iata insemnarile lui Mungiu pe situl filmului 4l,3s ,2 z., his blog....



si situl filmului lui Nemescu, care, incredibil, iese si pe Dvd (wtf ?!) pe 1 iunie....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu