vineri, 23 decembrie 2016

Top filme 2016 ALDM (& series)

am scris pentru filmreporter si le pun asa cum sunt plus adaug linkurile mele...

Ce aparține de anul cinematografic 2015 – și atunci le-am văzut – deși la noi au fost în cinema in 2016: The Hateful Eight, Son of Saul și Youth.
*Nu am văzut de anul acesta Silence al lui Scorsese, They Live by Night, etc
Deci, din ce am vazut în 2016:
– la cumpăna dintre ani,  cel mai cinematic film al anului iese complet uitat: THE HATEFUL EIGHT  (în mod absolut, filmul anului distribuit la noi în cinema!).

Back to 2016:
La La Land – muzicalul anului!  & more-cronica mea aici
Image result for la la land

Heil Caesar – Coen’s Life of Christ

Hail, Caesar! Poster

Ma Loute – Bruno Dumont ’s Flying Circus
Elle – Paul Verhoeven  acid și en francais / Isabelle Huppert excelentă
A  Bigger Splash – Luca Guadagnino / La Piscine remake rock: Bowie, The Stones, Beefhart, Harry Nielsen +Pantelleria / Ralph Fiennes = genial – remake-ul anului


The Neon Demon – Das Modell by NWR -cronica mea aici
Image result for neon demon


Nocturnal Animals – Tom Ford – revenge is best served… stylish  -v. aici


Elvis and Nixon -Michael Shannon actorul anului (si pentru Nocturnal Animals, Midnight Special, Frank & Lola), si Kevin Spacey as Nixon -uncanny 0 -funny as hell !
Elvis & Nixon Poster
The Land of the Enlightened  – docudrama / Pieter-Jan De Pue – Koyaansiquatsi în AfganistanImage result for land of the enlightened

Gimme Danger – best doc / rockumentary  – Iggy and the Stooges / Jarmusch punk
In a Valley of Violence – Ti West / westernul anului -cronica mea aici
Hell or High Water – David Mackenzie – No country for Oil men
Don’t Breathe – cel mai bun horror distribuit de vreun studio
Arrival – pentru design extraterestru -v. aic
iImage result for arrival

Toni Erdmann – Maren Ade – cel mai bun film românesc sau despre România, probabil Oscar film străin
American Honey – Andrea Arnold / observațional, asemeni unui documentar, un film puternic care confirmă o regizoare
Deadpool -superhero movie of the year
Românești:

  1. Afacerea Est   v. aici
  2. Câini
  3. Două lozuri 
  4. Sieranevada
  5. Orizont
Serialul anului
:Image result for westworld

  1. Westworld
  2. Quarry
  3. Hap and Leonard
  4. Stranger Things
  5. The Strain season 3
Mini-seria anului: The Night Of
-Turturro -career best
Image result for the night of
contender: The Night Manager

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu