duminică, 12 iulie 2015

Fury Road (to nowhere:(

mi se pare ireal ca atit de multi oameni pe care ii cunosc (si la care tin:) sa nu fi vazut pina acum Mad Max 4.
Eu am asteptat 30 de ani sa il vad pe Max Rockatansky again !
Si e cel mai bun film pe care l-am vazut in a loooooong loooong long f. time...si e istorie de cinema, dincolo de cel mai lung film in productie ever
si e masterpiece in 2D si 3D even more spectacular...
si Tom Hardy e cool...si Furiosa si mai si...what about Immortan Joe ? 
and the score by Tom Holkenborg (the new shit >? 
John Seale (out of retirement)???
Si ca e cel mai feminist film al anului ? huh ?

si am auzit ca e pe torenti, si o sa il vedeti pe laptop :(
c.mon, daca un film merita vazut in cinema anul asta e MAXXX
so, act accordingly, pt ca inca mai e in "selected theters"
daca dupa aia aveti nemultumiri, injurati-ma pe mine ..

AquaCola in Valhalla..Shiny Chrome Forever

Oh, What a Lovely Day !!!! (Still going on)

4 comentarii:

  1. L-am vazut de 2 ori la cinema...n-am mai simtit nevoia sa vad si a doua oara un film la cinema de la Drive incoace..

    RăspundețiȘtergere
  2. 2D sau 3D ? Brasov ? Cum fu proiectia ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Brasov of course,3D,prima vizionare la Cityplex,la a doua am zis hai sa vad si eu cum e la Coresi,proiectiile au fost in regula,sunet,imagine,nimic de reprosat,insa la Coresi au fost putini spectatori.Sali prea multe si prea mari pentru nevoile cinefile ale brasovenilor...

      Ștergere
  3. A fost printre cele mai bune filme de actiune 2015.Recomand!
    http://www.portalultautv.ro/mad-max-drumul-furiei-mad-max-fury-road-2015/

    RăspundețiȘtergere