sâmbătă, 21 februarie 2015

The Theory of Everything (2014)

Am vazut The Theory of Everything, care tocmai a intrat pe ecrane si va anunt (daca cumva aveati vreun dubiu:) ca Eddie Redmayne va lua Oscarul pentru cel mai bun actor. Sorry, Birdman :(
in rest, din cele 5 nominalizari cred ca ramine cu astea. Sorry, Felicity Jones, mi-a placut chiar mai mult cum a jucat, fata de Redmayne dar miza rolului-real life Stephen Hawking e imbatabila. M-am bucurat sa ii (re)vad pe actorii englezi din Closer to the Moon, Harry Lloyd si Christian McKay !
Altfel filmul este dramatic si melo-dramatic, si apropo de disabilitati mi-a placut mai mult filmul polonez SĂ VREI SĂ TRĂIEȘTI /Chce sie zyc (2013 de Maciej Pieprzyca) v. in topul meu pe 2014 aici
Imagine minunata (Benoît Delhomme-nici macar nominalizat ?), muzica: Jóhann Jóhannsson (dar tot imi doresc sa ia Desplat pentru Grand Budapest Hotel)
Parca merge ca un double bill cu Imitation Game,, si daca nu era Turing, pe ce ar fi comunicat Hawking ?

3 din 5, 6 din 10 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu