vineri, 24 mai 2013

C 66: Only God Forgives


Drive is for wussies :)
din 22 mai in Franta la cinema, in octombrie si in Romania noul Winding Refn, Only God Forgives, ultrastilizat, filmat in Bangkog, un Ryan Gosling minimalist si o Kristin Scott Thoams reinventata, "queen bitch", un film voit eliptic, despre Impotenta, sub masca unui vengeance thrilller, dedicat lui Alejandro Jodorowsky -al carui roman grafic a zis ca-l va realiza-Incal-desenat de Moebius).
Un OZN (OVNI cum spun francezii) destinat sa fie film-cult dinainte sa apara. Mi-a placut mai mult DRIVE (descoperit tot aici, in 2011), cu modelele sale, bleu-verde, OGF e pe rosu, rosu aprins. dar OGF e mai curajos, chiar daca mai impotent ;). Impreuna cu Valhalla Rising, inchide o noua trilogie, sa-i zicem cea a razbunarii silentioase si violentei, iar OGF trebuia initial sa fie facut inainte de Drive !
Cronica din screen daily aici:
3 1/2 din 5, 7 din 10 !!!

Am ajuns la soireaua dedicata filmului, la Plage Carlton, dupa 12 noaptea, dupa Blood Ties, dupa o noua ploaie, dar nevazind inca filmul -pe care l-am prins la retrapage 11 ore mai tirziu-n-am vorbit cu Refn. Ce sa-i zic ? ca i-am vazut toate filmele, incepind din 1997, la Praga, cu Pusher...:) v. tagul NWR. L-am lasat sa continue sa discute cu Thierry Fremaux si ma baut niste Chivas 18 cu Eric si Federico (merci, Antoine :). Cum eram asa venit de cu zi, cu geanta si cu palaria marocana, Kristin Scott Thomas nu a vrut sa-si faca poza cu mine. Era si singura insotita de un bodyguard. N-am insistat, cum a zis Eric, "tu l'ai fait peur" :)

un saxofonist solitar si-a facut numarul, la fel de solo si solitar ca Gosling in film :)

un interviu cool cu Refn
pe indiewire, despre reactia neagtiva pe care o astepta la filmul sau.
si un interviu cu Cliff Martinez, compozitorul de la Drive si OGF, si prima sa experienta canneza (a avut o conferinta la pavilionul american insa n-am avut cum ajunge)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu