duminică, 19 mai 2013

C 66: la grande bouffe, un crayon et le passager dans la pluie

de pe situl festivalului:

Forty years after its première in Cannes, Michel Piccoli and Andréa Ferreol came back to present Marco Ferreri's La Grande Bouffe in Cannes Classics, in front of a jam-packed and emotional audience, including director Cristian Mungiu, a member of the Jury.
"They didn't want to come. So much the worse for them." That was how Michel Piccoli recalled the missing giants: Marco Ferreri, Ugo Tognazzi, Marcello Mastroianni and Philippe Noiret. "They're all dead, it's extremely sad but it's no reason to stop us having a good time.


noi n-am fot, bulversati de cea mai teribila vreme pe care am patit-o in 10 ani de Cannes, ploaie cu vint, si doua cocktailuri en meme temps, cel al Federatiei de Film fantastic, si cel de la Eurimages, ambele intre standul romanesc, la care avem HQ. Asta dupa ce am vazut noul Jodorowsky, primul sau film din 1990 de la The Rainbow Thief, anume autobiograficul poetic suprarealist LA DANZA DEL REALIDAD, in Quinzaine,
v. http://www.guardian.co.uk/film/2013/may/17/the-selfish-giant-cannes-2013-review
dar ratat (deocamdata)documentarul despre avortatul DUNE, si am vazut 2 ore de talking heads in Jimmy P. Acum fuga la Fedora lui Billy Wilder (1978), restauree, si cu Marthe Keller in attendance.

Vazut un concert cool la villa schweepes, la soireeul Jimmy P, cu o trupa londoneza , CRAYON (cel putin asa cred ca se scrie), un soi de Fleetwood Mac new tech
( iata si clipurile).



acum s-a facut mai frumos, se pare ca vremea isi revine, (imi) revin si eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu