luni, 20 mai 2013

C 66: Inside Llewyn Davis

"As a character driven piece, it doesn't really have a plot, which is why we threw in the cat."

Joel Coen

cel mai minimalist Coen, despre viata boema a unui cintaret de folk (Oscar Issac, modelat dupa Dave Van Ronk), in Greenich Village in anii 60, la inceput. Cu niste pisici portocalii superbe (numitul Ulise dar vreo sapte au jucat :), o parodie la On the Road, John Goodman ca de obicei excelent, si un cameo Bob Dylan la final. O glumita de film care a fost vad foarte apreciata si gustata, moi pas beaucoup, dar poate nu eram in the mood, pentru ca abia am intrat, noroc ca ne tinuse Codruta loc, la sala Bazin, cea cu ghinion, unde n-am intrat nici la Antiviral anul trecut, nici la Antichrist in 2009, acum s-a spart ghinionul...

pentru ca ne-am enguelat cu vigilii, care sustineau ca nu mai sunt locuri iar Codruta ne suna sa ne intrebe daca le mai tine, si in final a iesit si l-a luat de minuta pe portareal si i-a aratat...asa ca am intrat, eu cu Andrei si inca 2 speriati...am stresat spectatorii din jur cu niste beri Heineken, care s-au desfacut cam greu a la clef. Astea suvenir de la party-ul federatiei si grossmannilor....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu