joi, 27 decembrie 2012

Halloween II (2009)

am vazut director-s cut-ul care e cu 15 minute mai lung si se pare mai singeros dar nu numai. Inegal si all over the place, exagerat si pe alocuri clipist, dar far out
filmul l-am ratat cu brio la cinema in 2009, n-a rulat nici prea mult.

si in parerea mea e mai bun si mai special decit primul, care mie mi-a placut si am scris aici, si da, Family is Forever :)
excelenti McDowell, chewing scenery, si Brad Dourif, mai ales cind povesteste de Lee Marvin, plin de referinte cinematografice, poate prea plin, si de rocknroll si metal si cu un Michael Myers care seamana cu Rob Zombie (Tyler Mane, barbos)
Referintele sunt cele clasice Zombie, pe cre le expune si in concert _Frankenstein, The WolfMan, si ce prilej mai bun de a le prezenta, decit de halloween, plus The Rocky Horror Picture Show !
soundtrack, muzica de Tyler Bates, cu un feverish pitch la tema legendara a lui John Carpenter, piese cult, contrapunct pe Nights on White Satin....

acum ideea e asa, iti place Rob Z bine (despre noul sau opus,Lords of Salem, aici), nu, e clar ca n-o sa gusti muzica sau filmele lui, pentru ca sunt extreme, brutale, cu un umor crud si pline de sex drugs and rockroll. And gore. dar takeul pe care il are in Halloween 2 e mult mai interesant decit al altor regizori, guns for hire. Sunt curios ce parere are Carpenter despre asta.
trei din 5, 6 din 10 !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu