luni, 17 mai 2010

RIP DIO /MAIDEN redux

ieri eram la un party pe plaja Majestic Barriere, cind primesc un sms de la Terje. RIP DIO. Stiam ca are cancer si ma astepatm sa moara dar nu asa de repede. Le roi este mort ! Vive le roi ! Long Live Rocknroll !!! Albumul meu preferat Rainbow. Imi pare rau ca nu l-am mai vazut in 2007 la Kavarna cu Heaven and Hell, am ajuns abia a doua zi, la Motorhead! dar l-am vazut atunci, in 1997 sau 1998, la Sala polivalenta si dupa am baut cu Doctorje til sunlight. Si am plecat de la el direct la HBO. Imi pare f rau pt el, hats off ! Heaven and Hell ! Asta in timp ce la Buc cintau ac/dc, sure wouldve loved to be there, si aud ca vin Maiden din nou, pe 15 august in parcarea de la Pollux mall la Cluj ! locatia mi se opare nerealista, stiu ca TIFf-ul a facut acolo DRIVE-IN cinema, mergem la Sibiu la Serj Tanakian si Sisters of Mercy si ne intoarcem pe la CLUJ! Transylvania Uber Alles ! Rest in Peace Holy Diver ! (one of my faved heavy metal albums)...gonna get away, holy diver...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu