joi, 13 mai 2010

Cannes 63: Jour Deux (2)

Ok, volia les links des mes corespondences cannoises!
HBOCLUB,

cu tot cu poze,
si Art Act Magazin de la Cluj,
cu tot cu poze, too....

azi mai mai scris pentru ei, vazut Robin des Bois, un fel de Robin Begins, no Ridley in sight, si Tournee al lui Mathieu Almaric, premier film du competition. Tot azi si Radu Muntean, Joi 13 mai el, Marti dupa Craciun, filmul lui. N-am putut sa intru la presa la Im Sngsoo si The Housemaid. Nici eu si nici multi altii. Asa ca am mai scris.
great news: o sa fac topul de note pentru Techikart, alturi de niste baietzi pe care nu-i cunosc. 0,1,2,3 si Palme D'or. Asa ca trebe sa vad cit mai mult din competitia mare...more work for ze gloryyyyy (la jour de gloire est arrivee ??/pim, pam ??)
cred ca pentru mine motto-ul acestei editii e:

(magazin Diesel pe rue d'Antibes),
pentru ca mi-am luat prea mult de lucru si n-am petrecut deloc, decit o masa seara cu mes potes, le fromage et le vin ! Plus Alin :-)

miine vine Gordon Gekko dupa 20 de ani de puscarie pe Croazeta si creatorul sau, Oliver Stone, iaca posterul pe hotelul Carlton...

Un comentariu: