vineri, 14 mai 2010

Cannes 63-Jour 3 new links

hello, bonjour.
am vaztut Housewife pina la urma aseara, great stuff. am intrat la Oliveira, care are 101 ani dar e mai sprinten ca Ridley Scott in momentul asta }, dar n-am rezistat la Straniul caz al Angelicai si asa am prins The Housemaid, coreanul isi inseala sotia la Bazin in acelasi timp cu Mimi la Debussy -SALI VECINE-
despre deschidere pe Hboclub
si despre Tournee si altele ">pe art act magazin aici
pe techikart bineinteles ca mi-au gresit numele, Ludodumbrana de data asta, deh, on va le corecter...la marque jaune....
acum fug la Wall Street: Money Never Sleeps, Oliver Stone are 63 de ani, la fel ca festivalul, cu mustacioara arata excelent !!!
a plus tard


Stone sleeps, and mostly sucks, dar l-am vazut pe Alin Delon, care impreuna cu Claudia Cardinale, au prezenata Ghepardul, la 47 de ani de cind a luat Palme D'Or!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu