luni, 18 ianuarie 2010

Topul meu de filme ale lui Mickey Rourke

pe HBO in aceiasi zi cu the Wrestler la movielight !!!
observ din nou ca anii 80 au fost decada lui Mickey si doar un film, anume The Wrestler a intrat din cele noi (as fi bagat si Sin City dar mi s-a parut mai interesant Francesco)
aici pe blog am postat din ele despre Diner
si am revazut the wek before, The Pope from Greenwich Village, Barfly si Rumble Fish pe care l-am declarat "Cel mai experimental film de arta american din anii '80", deschide drumul spre Jarmusch, Buscemi si Sean Penn. cum a zis Coppola, "art movie for kids". Black and white (Stephen Burum plus timelapse si painted shdows), score sincopat de Stewart Copeland (his first), dedicat fratelui sau si tatalui lui Nic Cage (aici in primul sau rol), August Coppola, mort anul trecut ! A gem to rediscover si apropo de Tetro, mult-hulit de unii si de altii, dar locul 5 in topul 2009 la Cahiers du Cinema !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu