sâmbătă, 2 mai 2009

X-Men Origins: Wolverine (2009)

Wol-verine 
....scrie pe frontispiciul cinema Pro cinema, X men de la origini, si m-am gindit ce origini, ce fel de, CFD, ce ploaie m-a prins cind am iesit, si am stat la pasajul universitatii cum dai spre National, si anyway a fost X men day, pt ca am scos dvdurile cu X-men si m-am uitat si la 2 si la jumate din last stand, o fi fost last ca stand not by me



apropo de cele 2 finaluri de dupa generic, ceva inedit, cum zice un balalau pe youtube, "bold move, Fox, bold move", unul e cu Deadpool si celalalt cu Wolverine care bea intr-un bar in Japonia. Cea cu Stryker nu e de dupa generic, ci il intretaie.
cel mai tare m-a enervat secventa de generic, in care Wolvi si Sabretooth, adica Logan si Victor Creed, sar la lupte prin timp, ce kilu meu, de cind sunt mutantii si nemuritori si cine a venit cu bashina asta de idee ? Stiu ca da bine vizual sa sari de la D Day la elicoptere in Vietnam dar nu suntem in Highlander, for fuck's sake...in principiu dupa asta nu mai face sens tot filmul,
in plus am ratat secventa de pregeneric, in care o telenovela explica de ce sunt frati Logan si Creed si ce koiosi erau ei cind erau mici..ma rog...
in rest, am inteles ca lui Gavin "Tootsi" Hood i-au luat fox filmu din mina, ceea ce era firesc la banii de buget-150 de milioane de coconutzi,
in rest, adrenalina, proteina, si vaselina, la ce am auzit eu ca ar fi vomistic, a fost more than OK, cred ca pe multi i-a bulversat copia piratata de acum o luna, care avea calitati infioratoare, si efectele nefinisate, mai degraba as vedea filmul la cinema decit sa downloadez o asemenea voma, but that;s just me...
2 1/2 din 5, 5 din 10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu