luni, 9 februarie 2009

tage 4 (Vier): Hello, Dolly (recuperari)

pentru ca n-aveam cum sa ajung la evenimentul Chabrol cu Belamy, din cauze de transfer U si S bahn si nu aveam nici bilet deci riscam sa nu intru, am scris relatarea pentru Sapte seri in press tying room si apoi mi-a ramas la retrospectiva 70 mm Hello, Dolly, pe car, uluitor, rusinos, sau nu, nu l-m vazut pin acum !Nu sunt un fan de muzicaluri clasice, adica nu ma dau pe spate, dar coregrafia lui Michael Kidd e incintatoare ! si scena de fapt tot actul 3) din restaurantul Harmonia gardens e priceless ! N-o suport pe Barbra Streisand dar am avut compensatia, Walter Matthau si cameoul lui Louis armstrong !" la inceputul filmului pare pret de o secunda prietenul lui Jack N, negrul Scatman Crothers !!! Filmul e bazat pe piesa Petitoarea de Thornton Wilder si pe muzicalul de pe Broadway ! Am iesit de acolo fredonind, la fel cu majoriatatea salii, calda, excelenat, care a aplaudat frnetic is s-a distrat la maxim ! Complet cu intermission cum trebuie, cu pauza de 10 minute si cu muzica introductiva partii a doua ! Metroul nu mai mergea, era dupa 1 din noapte, si totusi am gasit un bus suspendat care m-a dus pina aproape de casa unde stau !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu