joi, 12 iunie 2008

Mark Knopfler diary

Sofia 11 iunie 2008.
6 ore la dus, 5 ore la întors. Pretty easy…
Antepenultimul concert din turneul european Kill to Get Crimson, album din care n-a cîntat decît prima piesă, True Love Will Never Fade.
Guy Fletcher la bass şi percuţionistul de la Dire Straits, acum la tobe…


Showul a început cu o oră mai tîrziu dar jurnalul lui Guy Fletcher zice ca era să nu se ţină pentru că nu le ajunseseră camionele cu scule şi scena era montată prost şi au concediat munictorii bulgari şi au reaşezat-o ! Palatul congreselor şi culturii, un monstru din defucta epocă, un fel de sala palatului, cu sculpturi afară şi în hol.



M-am emoţionat abia la sfirşit, cînd a plecat şi mi-am dat seama cum au trecut 25 de ani de Knopfler şi Dire Straits…

Plin de "moşi", mama cu fiica numai bine coaptă, am stat pe scari si in picioare, cu bilete luate de cineva din Sofia pentru Encica la negru pentru care nu am platit (thanks!)



Playlist:
Geo zice că a început cu Cannibals de pe Golden Heart
Why Aye man
Saling to Philadeplphia
What it is
Boom like that (Krok with a k)
True Love will never Fade.
Romeo and Juliet
Sultans of Swing
Piesa knopfler ?
Telegraph Road
Stage going down song…rocking groove…?
Out

Bis
Brothers in Arms
So Far away from Me
Theme from Local Hero (pancarta unui spectator cu Our Local Hero şi Local taiat)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu