marți, 24 iunie 2008

God bless Joe Pesci !

God bless Joe Pesci ! pe care l-am visat azi noapte, no reason at all, şi la un moment dat vorbeam de Bobby (De Niro), Bobby this, Bobby that, visez eu pe multă lume dar niciodată nu l-am visat pe Joe Pesci !!! Ok, faza cu De Niro am rezolvat-o, am citit azi în Times oneline un interviu cu el, Bob dă rar interviuri, pe Joe Pesci l-am văzut ultima oară in The Good Shepherd, filmul său, dar iată ce se intimplă, aflu că moare George Carlin. Marele comic de stand up (v. postul precedent). Şi care-i cioaca, nici una pănă astă seară cind mă uit la clipuri pe youtube cu George Carlin. Unul din ele: Religion is Bullshit ! e mega-ofensator. "Nu există Dumnezeu, nu cred în el, cred in soare şi…Joe Pesci. El imi rezolvă problemele la fel ca Dumnezeu. God Bless Joe Pesci !" Şi iată legatura, indizolubiă şi de tipul Daniil Harms. Să nu i se întimple ceva şi Lui Joe Pesci, God Forbid !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu