vineri, 30 mai 2008

Absence of Pollack

m-am mai gindit la Pollack si nu mi se pare ca i-am facut justitie cu postul anterior, intre Cannes si Cluj si odiseea Indiana Jones (l-am vazut de trei ori si o sa-l mai vad odata)m-a afectat moartea lui, pentru ca nu m-am astepatat, parea foarte viu in rolul din Michael Clayton. Rolul meu preferat al sau e din Eyes Wide Shut insa. Filmele mele preferate ale lui Pollack sunt insa Castle Keep, The Yakuza, Cele trei zile ale condorului, Jeremiah Johnson si chiar The Scalphunters. Deci early Pollack, mai ales Castle Keep, un film unic, cu look si touch de A noua configuratie, un flop imens la data iesirii. Cind eram copil am vazut Calaretul electric si Bobby Deerfield in cinema, ambele excelente, dintr-unul l-am invatat pe Willie Nelson, din celalalt am cunoscut-o pe Marthe Keller (si revazindu-l pe dvd, cu comentariul lui Pollack, l-am descoperit pe Mickey Knox !!!). Mi-am luat in decembrie din Germania, Havana, aveam chef sa-l revad, fie doar pentru muzica lui Dave Grusin, mai am pe raft de revazut Absence of Malice. Singurul film al lui Pollack pe care nu l-am vazut e Random Hearts (si Sketches of Frank Gerry), iar Interpreter m-a dezamagit. Dar nu credeam ca o sa se duce Sydney inaintea celuluilalt Sidney, anume Lumet, care a facut film si la 83 de ani (Before the Devil knows you're dead) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu