vineri, 8 iunie 2007

TIFF IV: EX-Mojito, Drummer

7 iunie 2007
am zis ca stau trei zile fara party, I was mistaken. am facut party ad hoc azi noapte, deci azi s-a dus si Irina Palm si Red Road si micul dejun (pe care l-am luat la 4 jumate dimineata cu un chessebuger si o Leffe)....ow, un Alka selzer ar fi fost bun dar am mincat o ciorba de salata verde (un soi de ciorba de burta light)...cum zice filmul lui Mungiu (care iar e prezentat sold out acum si miine la prinz) 4,3,2 la mine 4 sunt vodci viborowa, 3 sunt beri-2 leffe si un complimentary Stella Screen si 2 sunt mojito si Bonus, un Jack Daniels care e mai scump decit o masa de prinz. Si astea toate pentru ca am vazut EX-Drummer, un flamando- olandez deranjat si derajant. Repere, Man bites Dog aka C'est arrive pres de chez vous) , Trainspotting, Portocala mecanica...cu punk si umor negru dar scene ultra-shock, in timpul filmului mi-a gilgit adrenalina atit de nasol, in primul rind pentru ca mi s-au asezat in spate doi porumbei care-mi tot loveau in scaun, si i-am p***uit, apoi i-am atentionat again si s-au carat. Erau o tona de scaune libere si ei imi bateau in spate. Porumbelul a simtit bad vibes pentru ca inainte s-o toponeasca a zis "esti la fel de violent ca cei din film". Cred ca daca nu plecau ma aruncam peste ei mai tirziu. A fost un moment cool, concursul trupelor de punk, Six Miilon Jews vs. Henry Mullins vs. The Feminists. Un film care contine un personaj care nu se numeste pe degraba Big Dick, o mama cheala, cu peruca, retardati, un copil mort, junkies, violuri, chestii ireventioase despre regele Balduin, sex in trei (si grafic in dissolve-uri) si batai in mai multi si un mega caranaj final cu un batrin care era leit Werner Herzog, care zice regizorul omagiaza Wild Bucnch dar seamana cu filmului Lucas Belvaux si cu carnajul final din Taxi Driver, spart de niste testimonials funny. Ex Drummer, nah, dupa romanul cult se pare al unui Burroughs, Irvine welsh din tarile de jos...dar care cica a fost schimbat...mesajul filmului, insa, no message...really

Pe Koen Mortier , regizorul l-am prins later in fata la diesel unde el bea beri, eu mojitouri. Si n-a reusit sa-mi explice filmul cum trebuie si m-a deranjat atitudinea lui aroganta si faptul ca se crede dincolo de bine si rau. Dar pr-ul lui, Adriana, polonezo-belgiana avea ochii albastri, blinzi si deja seara la masa noastra era mega-antrenanta asa ca n-am facut moshul intentionat.

comments cu devildoll:
devil_doll
13 Iunie, 2007 ora 19.08
Deci nu era mai bun un ice tea, acum sincer..:))nu mai pierdeai nici un film..
Alin
15 Iunie, 2007 ora 13.32
NUuu
devil_doll
15 Iunie, 2007 ora 13.55
si tin sa specific, Adrianna, cea cu ochii blanzi si albastrii, nu era pr-ul lui nenea, era un angel al nostru (angel= fata draguta care se ocupa de invitati, ii ghida putin..etc)
alin
17 Iunie, 2007 ora 00.08
am aflat dupa aia, dar nu mai retractez, si nici ochii blinzi nu-i avea. devil doll e de la alice cooper mhm ? ma duc sa beau un mojito.
devil_doll
17 Iunie, 2007 ora 22.53
vedeai ochii la fel de blanzi precum pe altele le vedeai kate bush...
alin
18 Iunie, 2007 ora 13.18
bine ca nu-l vedeam pe George...(v. piesa nepoatei lui Kate, Tori A.). Si, ce mai face Kate ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu