sâmbătă, 17 martie 2007

Marocco de vineri

16 martie 2007
marocco e jocul cu beţe de ridicat subtil, pe care+l căuta un prieten psihotic prin orash şi care a zis că mi le bagă în K...să încerce.



Iranul blameaza 300, dar au mai făcut-o cu Alexander…. belea de ştire,

s+a sinucis solistul de la Boston (more than a feeling), şi comicul Richard Jeni,

care era deprimat-ce sa mai zic io, se pare că pe ANS au otrăvit+o, Britney şi+a găsit iubirea vieţii la Rehab, o dura vreo priză două… Maiden vin în Bulgaria (luni 4 iunie, Lokkomotiv stadion, Sofia, unde i-am vazut shi pe Sabbath) şi la noi George Michael cică…care ţară e ghei, hmm, ei au ceafa groasă de aia poate să bage metagale ?



shi da, comentariile românesti re: rolling stones mă fac să mă oftic din nou kă ţara asta e po+pulată.

da şi e pe bani concertul, io zic că pe Lia Manoliu,


şi mai vin Therapy pe 17 (aprilie), la ei pe site scrie că la Motoare, buşhit, s+a reconfimat Evergrey, tot la Preoteasa….pe 21 aprilie


şi io cred că bag Waters la Budapesta pe 14 apr, sîmbăta cu Mishulin dacă vine şi fratele Ndugu la fel…că trebuia să-l vedem în Italia dar lui Ndugu i+au luat carnetul şi lui Michluin i+au dat gărzile, asta asha ca o paranteză personală



extra

Aja regizează Pirahna,

foarte bine…mult mai bine decăt Chuck “Blob/Eraser”Russell. Aja vine întâi în Romania pt mirrors, cum am mai scris pe aici.



6/6/05 PIRANHA TO GET THE REMAKE TREATMENT COURTESY OF CHILLER FILMS

Atmosphere/Relativity joint venture to finance update of 1978 classic, Wild Bunch to handle international rights.

7/6/05 Chuck Russell is rewriting the script, using elements from spec script Killer Fish by Josh Stolberg and Peter Goldfinger plus the original's script by John Sayles. The film is based on a story by Richard Robertson.Russell (The Mask, Eraser, The Scorpion King) will decide whether or not to direct the film after he completes the rewrite. The movie will go into production this fall.

16/03/07 Alexandre Aja is now the director. He says he will have a complete new take on the film.





extra extra

Cate Blanchett joacă în Indiana Jones 4, se filmează din iunie, foarte bine..asteptam 28 mai 2008

mi+ar fi plăcut mai mult să-şi agite tziteele Scarlett sau Naomi Watts, decât Blancheta, care nu mă excită aşa cum nu m+a excitat nici Katherine Hepburn…dah…



extra extra extra ng ng

bu hu hu-se face remake la unul din filmele mele prefearte, EFNY adică ESCAPE FROM NEW YORK, Gerard Butler îl joacă pe Snake Pliskin, foarte rău…

am auzit că e ghey şi m-a enervat în 300, Sparta să te spargă….once a butler….mai bine se făcea Escape from Celevand, sau from space, partea treia cu Kurt şi Carpenter. Kurt o să fie snakeish în Grindhouse şi Death Proof.



bonus

cel mai tare lucru de pe planetă la ora asta e ROBOT CHICKEN, creat de Seth Green, claymation, plastilină, păpushele, chestii…eu am juns tangenşial la el, de la Les Claypool care a făcut tema muzicală, Ba-Bawk-Bawk-Bawk

mostre de pe youtube asha de wikend….

gen war stars;

einz

empire strikes back

zwei

Vader sună pe împărat după distrugerea stelei morţii

drei

şi cea mai tare: George W. Bush Jedi



şi ţineeeeţi minte...STOOPID MONKEY!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu