vineri, 19 ianuarie 2007

THE LAST DROP


am făcut greşeala şi m-am uitat la THE LAST DROP; o îmbârligătură de intrigă inspirată de Kelly's Heroes si omonimul său contemporan, Three Kings, per total o vomă de film, făcut la Buftea de un englez mediocru, Colin Teague, în care apare, penibil, maxim zece minute, Michael Madsen, care nu ştii dacă e treaz sau plin de whisky, la fel de siktirit ca la filmările la BLOODRAYNE. Filmul a ieşit, normal, direct pe DVD, era la Cannes în market în 2005 şi am vrut să-l văd, bine că am renunţat, posterul era şmecherit şi te făcea să intri în sală,dar neeeh, pe lângă el, Cinci pentru infern e Tarkovski...Billy Zane (primul creditat pe generic), stă cu bereta pe cap să nu i se vadă chelia; singurii din tot ansamblul de accente (american, englez, scoţian, german, olandez, scandinavic, estic), care funcţionează OK sunt “the odd couple”, Karel Roden (actorul ceh de export din 15 minute, Blade II, Hellboy, Bourne 2 şi Running Scared), şi suedezul Alexander Skarsgård (fiul lui Stellan). Muzica lui David Julyan (colaboratorul lui Christopher Nolan) cu nişte conotaţii de metal (Heavy), care mi s-au părut anacronic deplasate, şi efecte cheesy (avioanele CGI au fost făcute cu un buget de spoturi TV), ca să nu mai zic că după aia m-a mai amărât cu un nou episod dezamăgitor din Masters of Horror ( a cărui primă serie se dă la noi pe Cinemax)…dar azi sper să văd THE QUEEN…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu